نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تکرار داستان پرسپولیس برای النصر/ تیم رونالدو باز هم ناکام ماند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد شکایت النصر از الهلال به دلیل استفاده از محمد کنو رد خواهد شد.

محمد کنو در فصل گذشته با النصر عربستان وارد مذاکره شد و قراردادی را با این باشگاه به امضا رساند اما مدتی بعد با الهلال به توافق رسید و قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد تا در پی شکایت النصر، این بازیکن چهار ماه از حضور در میادین محروم شود و الهلال نیز با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شود.

این بازیکن پس از پشت سر گذاشتن دوره محرومیت خود به ترکیب الهلال بازگشت اما پس از تساوی الهلال و النصر در هفته دهم لیگ حرفه‌ای عربستان در حضور کنو در ترکیب، النصر باز هم دست به شکایت زد و مدعی شد مدت تعطیلات لیگ شامل محرومیت بازیکن نمی‌شود.

با این حال احمد الشیخی، وکیل ورزشی عربستانی، شب گذشته در اظهاراتی تلویزیونی توضیح داد: «النصر در درخواست خود به بندی در مجازات‌های انضباطی استناد می‌کند که در آن اشاره شده زمان‌های استراحت در طول فصل در جریمه محاسبه نمی‌شود. این موضوع درست است اما جریمه کنو توسط اتاق حل اختلاف صادر شده و این بند در حکم او قید نشده است.»

البته این ادعا در شرایطی از طرف الشیخی مطرح شده که برخی از رسانه‌های عربستانی اعلام کردند درخواست رسیدگی سریع النصر در این پرونده پذیرفته شده و این پرونده به سرعت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی