نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل ترکیه/ عطایی ترکیب‌های مختلف را امتحان کرد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار به مصاف ترکیه رفت و در این مسابقه که بهروز عطایی در آن ترکیب‌های مختلفی از بازیکنان را امتحان کرد، ملی‌پوشان مغلوب حریف شدند.

تیم ملی والیبال مردان ایران که از روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت اردوی برون مرزی خود را در کمپ تیم‌های ملی والیبال ترکیه در استانبول برپا کرده‌ است، امروز (شنبه ۳۰ اردیبهشت) در دومین مسابقه دوستانه و تدارکاتی خود در سال ۲۰۲۳ به مصاف تیم ملی ترکیه رفت.

سید محمد موسوی، مهدی جلوه، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، جواد کریمی و امین اسماعیل‌نژاد ترکیب شروع کننده تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه بودند و آرمان صالحی لیبروی تیم بود. در ادامه این مسابقه عطایی از علی رمضانی، محمد فلاح، امیرحسین اسفندیار و احسان دانش‌دوست هم در ترکیب بازی استفاده کرد.

شاگردان بهروز عطایی ست اول این مسابقه را با امتیاز ۲۵ بر ۱۹ به نفع خود به پایان رساندند اما در ست دوم بازیکنان ترکیه‌ای با هدایت آلبرتو جولیانی و با امتیاز ۳۰ بر ۲۸ به پیروزی رسیدند تا مشخص شود که این مسابقه در سه ست به پایان نمی‌رسد.

تیم ملی والیبال ایران در ست‌ سوم ۲۵ بر ۲۰ حریف را مغلوب خود کرد و در ست چهارم با امتیاز ۲۹ بر ۲۷ نتیجه را به تیم ترکیه واگذار کرد تا مسابقه برای مشخص شدن برنده در ست پنجم ادامه یابد.

در ست پنجم ملی‌پوشان کشورمان با امتیاز ۱۶ بر ۱۴ مغلوب حریف شدند تا پس از پیروزی روز گذشته برابر ترکیه این بار نخستین شکست خود در دیدارهای تدارکاتی را تجربه کنند.

اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال ایران در ترکیه فردا (یکشنبه ۳۱ اردیبهشت) به پایان می‌رسد و مردان والیبال کشورمان بامداد دوشنبه یکم خرداد از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد ایران خواهند شد تا به همراه ملی‌پوشان حاضر در تیم شهداب، تمرینات خود را برای حضور در هفته نخست لیگ ملت‌ها که از ۱۶ خرداد در ژاپن آغاز می‌شود، ادامه دهند.

تیم ملی والیبال ایران روز گذشته (جمعه ۲۸ اردیبهشت) و در نخستین دیدار تدارکاتی موفق به شکست سه بر یک ترکیه شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی