نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
خطیر در بدترین زمان ممکن مدیرعامل استقلال شد/ شرایط این تیم مایه تاسف است/ استقلال پرِ پرواز ندارد/ امیدوارم نکونام تصمیم درستی گرفته باشد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

صادق ورمزیار کاپیتان و مربی اسبق استقلال معتقد است علی خطیر در بدترین زمان ممکن مدیرعامل این باشگاه شد.

صادق ورمزیار با صراحت از شرایط نابسامان و تاسف برانگیز استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی صحبت کرد. پیشکسوت استقلال فوق العاده نگران است این وضعیت بد، به آبی ها لطمه بزرگ بزند. مصاحبه ورمزیار را در ادامه می‌خوانید:

تغییر تحولات مدیریتی استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
قبل از هر چیز جا دارد به آقای خطیر برای بازگشت مجدد به باشگاه خود خوش آمد گویی داشته باشم. البته باید اشاره کنم زمان بدی آمد و شاید بهتر است بگویم در بدترین زمان ممکن پا به باشگاه استقلال گذاشته است چرا که همانطور که شاهد هستیم عملکرد ضعیف باشگاه در بازار نقل و انتقالات تابستانی باعث شده است از دیگر تیم‌های مدعی جا بمانیم و این اتفاق در نهایت کار استقلال و مدیریت جدید آن را سخت می‌کند.

عامل مشکلات  استقلال را کجا باید یافت؟
آنچه مشخص است عامل موفقیت همواره از بالا به پایین بوده است همانطور که در شکست‌ها تقصیر را از بالا باید جستجو کرد. در راس مشکلات استقلال  هم وزارت ورزش قرار دارد و دلیل آن نیز انتخاب مدیر عاملان باشگاه می‌باشد.

از عملکرد ضعیف باشگاه در بازار نقل و انتقالات تابستانی بگویید.

وقتی پنجره نقل و انتقالات برای استقلال بسته است چگونه می‌توان در این بازار اقدام به خرید کرد؟

پنجره که تنها دو روز است بسته شده...
قبل از آن هم استقلال مدیرعامل نداشت و در چنین شرایطی چه باید کرد.

خروج بازیکنانی نظیر قایدی، محبی، سیلوا و عارف غلامی تا چه میزان استقلال را تضعیف خواهد کرد؟
قطع به یقین خروج این بازیکنان که هر یک وزنه‌ای برای استقلال محسوب می‌شدند با ضرر همراه خواهد بود. تاسف آور است ما خروجی‌های بیشتری از ورودی‌هایمان داشته‌ایم و این یعنی در فصل نقل و انتقالات عملکرد منفی از خود به جای گذاشته‌ایم. تا اینجای کار که منفی عمل کردیم اما امیدوارم تا پایان فصل نقل و انتقالات موفق عمل کرده تا بلکه به نتیجه‌ای برسیم.

با این شرایط کار جواد نکونام را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
امیدوارم او تصمیمی درست گرفته باشد که به استقلال آمده و مطمئنم به نیت کمک کردن به تیمش به استقلال آمد اما باید پذیرفت با این شرایط کار سختی پیش روی او قرار دارد.

خطیر در بدترین زمان ممکن مدیرعامل استقلال شد/ شرایط این تیم مایه تاسف است/ استقلال پرِ پرواز ندارد/ امیدوارم نکونام تصمیم درستی گرفته باشد!

این در شرایطی است که دیگر تیم‌ها بازی‌های تدارکاتی و حتی اردوهای خارجی خود را آغاز کرده‌اند.
شما درست می‌گویید؛ ما نه تنها در بحث جذب بازیکن بلکه در شروع تمرینات با نفرات کامل نیز از سایر رقبا عقب افتادیم و این اتفاق زیبنده باشگاه بزرگ استقلال که سابقه دو قهرمانی در آسیا را دارد نیست.

به قهرمانی در آسیا اشاره کردید. چرا با وجود امکانات بسیار بیشتر دیگر خبری از موفقیت‌های استقلال در آسیا نیست؟
در آن روزهای موفقیت آمیز پولی به این شکل در فوتبال نبود. اعتقاد من پولی شدن بی‌حساب و کتاب باعث ضعیف شدن فوتبال شده است به طوری که در جاهایی این تاثیر منفی به وضوح روی فوتبال تاثیرگذار بوده است. دوره ما بچه‌ها همدلی و تعصب بیشتر داشته‌اند البته الان هم بازیکنان متعصب هستند و ما نیز دوستشان داریم اما نمی‌شود منکر شد دوران خوب فوتبال ما در زمان بوده است که این چنین خبری از پول نبوده است.

با توجه به مشکلات موجود سطح توقع هواداران استقلال باید در حد قهرمانی باشد؟
مشخصا استقلال همواره باید به دنبال قهرمانی باشد منتها باید مقداری منطقی بود و خواسته‌های خود را بر اساس داشته‌هایمان بدانیم.

بیشتر توضیح می‌دهید؟
با توجه به به مشکلات و کمبودهایی که استقلال با آن مواجه است باید بر اساس داشته‌هایمان برای رسیدن به موفقیت توقع داشت. استقلال بالی برای پرواز ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمد IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    استقلال امسال باید برای ماندن در لیگ بجنگد !
  • کلنگلیس IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    استقلال پرپروازنداره ولی تادلت بخواد دشمن داره وبزرگترینش بعدازآذری جهنمی قربانلنگی وحمیدقرمزدواست
  • رضا IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    نمی‌دونم این نگاه از روی تعصبه یا واقعیت اما داریم می بینم وزارت ورزش انگار نه انگار تیمی به نام استقلال داره فدراسیون تاج که فقط به فکر سپاهانه و البته همکارانش در فدراسیون یکدست قرمز قربانزاده که الان دغدغه اش جذب آل کثیر توسط سپاهانه و گفته چرا سپاهان 6تا فوروارد گرفته مجریان صداوسیما که برای فسخ بیرانوند عزا گرفتن و شروع به شلوغ کاری کردن الان هم که سپاهان داره تیم دومش روی نیمکت رو‌ تکمیل می کنه و پرسپولیس هم بازیکنان مورد نیازش رو جذب کرد اعلام شد پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته شد . خدا وکیلی اگر غیر از این است بگید . به نظرم استقلال رو منحل کنید این هوادار هم خدایی داره .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی