نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دو گزینه نهایی خارجی پرسپولیس مشخص شدند/ شانس این برزیلی بیشتر است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از دغدغه‌های کادرفنی پرسپولیس جذب یگ گلر جوان است.

پرسپولیس بعد از جدایی احمد گوهری حالا تنها علیرضا بیرانوند را به عنوان گلر اصلی خود در اختیار دارد و یکی از دغدغه‌های اصلی کادرفنی این تیم و هواداران پرسپولیس پیدا کردن جانشینی برای بیرانوند است. با توجه به پر بودن لیست بزرگسال پرسپولیس این باشگاه باید به سراغ جذب یک گلر خارجی برود که زیر ۲۳ سال باشد. طی روزهای گذشته گزینه‌های زیادی به باشگاه پرسپولیس و کادرفنی این تیم معرفی شدند تا بعد از تایید نهایی یحیی گل محمدی و ننکا مربی گلرهای برزیلی پرسپولیس، یک گلر جذب شود.

یحیی در نهایت به دو گزینه نهایی رسید و آن‌ها را به باشگاه معرفی کرد تا مذاکره برای جذب یکی از این دو گلر شروع شود. گزینه اولی که با او مذاکره شد، ژوآئو پائولو بود. پائولو دروازه‌بان ۲۲ ساله تیم چاپه‌کوئنسه برزیل که در سال ۲۰۲۱ سابقه ۱۸ بازی برای این تیم در سری A برزیل دارد گزینه سرخ‌ها برای خط دروازه است.مذاکرات اولیه نیز برای انتقال این بازیکن از باشگاه برزیلی به پرسپولیس انجام شده و توافقاتی هم بین طرفین حاصل شده است.

باشگاه پرسپولیس با توجه به اینکه پائولو با تیمش قرارداد دارد، در حال مذاکره برای چگونگی در اختیار گرفتن این گلر جوان است. حتی این احتمال هم وجود دارد که این گلر برزیلی به صورت قرضی راهی پرسپولیس شود. همچنین یک گلر زیر ۲۳ سال دیگر هم مدنظر پرسپولیس قرار دارد و مذاکرات اولیه هم برای به خدمت گرفتن او انجام شده ولی هنوز طرفین به توافق نهایی دست پیدا نکردند. هرچند این گزینه دوم هم بدون شانس نیست، ولی شانس گزینه برزیلی برای پیوستن به پرسپولیس بیشتر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • امیر علی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    این گزینه برزیلی به شدت آینده دار با فیزیک عالی اگر پرسپولیس میخواد با این دروازه‌بان قرارداد ببنده نباید مدت قرارداد کمتر از ۵ سال باشه اگرم قرضی بیاد که داستانش فرق میکنه
  • فینال واقعی آسیا چیست؟ IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    فینال واقعی آسیا به مجموعه بازی‌هایی در حاشیه خلیج فارس گفته می شود که تیم پیروزی در شرایط کرونایی و عدم حضور غزل‌غولهایی مثل الهلال و نابود کردن رقبای داخلی به آن دست می یابد طوفان سرخ آسیا در برخورد با تنها تیم شرق آسیا تبدیل به نسیم ملایم آسیا می‌شود و از کنار جام‌‌ با حسرت می گذرد.قبل از فینال واقعی آسیا و بعد از آن هیچ تورنمنتی ارزش ندارد بنابراین ۲تا از قهرمانی‌های الهلال هم که قبل از فینال واقعی آسیا بوده و ۱۰تا از قهرمانی‌های رئال و ۴تا از قهرمانی‌های برزیل هم نادیده گرفته می شوند.از آنجا که طارمی جعل اسناد بین المللی کرده و به پیروزی برگشته و با گلهای او و سرباز امیری تیم قهرمان ایران شده وبا۹ملی پوش ایرانی به فینال واقعی راه یافته این ننگ بر پیشانی فیفا وارد است که چرا ناجوانمردانه پنجره نایب قهرمان واقعی آسیا را بسته این امر نشان می دهد که فیفا باید یک دوره را زیر نظر شکوری و تاج و...می گذراند تا عدالت را بفهمد
    • کیسه فوق تخصص زیرآب زنی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
      نه فینال واقعیه آسیا کوپا امجدیست که حذفی بوده با2تایارکمکیه پرسپولیس که داورش با کت وشلوار بوده، اون رقابتها واقعیه که رفتید آل کثیرو فروختید ولی بازم رفتیم فینال. چرا الان حتی به یک چهارم نهایی چمپیونز لیگ آسیا نمیتونه نزدیک بشه کیسه؟؟
  • حسین IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    اگه قراره رو نیمکت بشینه خوب منو جذب کنید. با دو میلیارد هم راضی میشم. نیازی به قرارداد دلاری هم نیست. پرسپولیس متخصص جذب بازیکنای بنجل خارجی با پول بیت الماله. باز صد رحمت به استقلال که هر از گاهی از دستش در میره و دو تا بازیکن درست حسابی جذب میکنه.
  • پرسپولیسی عاشق IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    آقای فینالیست واقعی آسیا،اینهمه نوشتن متن فقط از یک روانی برمیاد،آخه چرا اینقد عقده ای؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی