کنایه سرمربی بارسلونا به رئالی‌ها؛ منچسترسیتی بهترین تیم جهان است!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی خود از منچسترسیتی و مربی بی‌نظیرش تعریف کرد و از کارلو آنچلوتی به دلیل تحسین عملکرد بارسلونا تشکر کرد.

ژاوی هرناندس به تمجید از منچسترسیتی پرداخت و تیم پپ گواردیولا را بهترین تیم حال حاضر جهان خواند. با توجه به اینکه رئال مادرید قهرمان کنونی اروپا است و باشگاه انگلیسی در فصل گذشته حذف شد، بسیاری از افراد حرف‌های ژاوی را نادیده گرفتن شایستگی سپیدپوش‌ها در فصل گذشته می‌دانند.

ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: «برای من منچسترسیتی بهترین تیم جهان است و فوتبال آنها باید الگویی برای ما باشد. آنها بهترین مربی جهان را دارند.»

پس از اینکه کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی رئال مادرید در اوایل روز دوشنبه ژاوی را به خاطر نحوه عملکرد بارسلونا و تلاشش برای رسیدن به قهرمانی لالیگا تحسین کرد، سرمربی کاتالان‌ها به عملکرد تحسین‌برانگیز مربی ایتالیایی در پایان فصل گذشته اشاره کرد. او گفت: «سال گذشته به رئال مادرید نیز تبریک گفتیم. حرفه‌ای‌ها همه می‌دانند که بهترین تیم، تیمی است که لالیگا را ببرد، محکم‌ترین و باثبات‌ترین تیم. مسابقات حذفی می‌تواند کمی ناعادلانه‌تر باشد. اما موفقیت در لالیگا باعث می‌شود احساس کنید که خیلی خوب کار کرده‌اید. این عنوان هنوز کسب نشده، اما من از نظرات او سپاسگزارم.»

این مطلب را هم بخوانید: واکنش عجیب آنچلوتی به اخطارهای پرتعداد ستاره تیمش/ او از کثیف‌ترین هافبک‌ها هم بیشتر اخطار دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی