نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: از اینکه هواداران عزیز استقلال در سالروز تولدم مرا شگفت‌زده کردند و با پیام‌های تبریکشان نشان دادند که هنوز فراموشم نکرده‌اند، احساس غرور کردم.

به گزارش خبرورزشی، علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال اظهار داشت: اینکه هواداران عزیز استقلال در سالروز تولدم مرا شگفت‌زده کردند و با پیام‌های تبریکشان نشان دادند هنوز فراموشم نکرده‌اند احساس غرور کردم.

وی افزود: من بهترین سال‌های عمرم را در استقلال پشت سر گذاشتم و خاطرات بسیار خوب و شیرینی از حضور در این تیم دارم که برایم فراموش نشدنی است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: من در اوج فوتبالم با پیشنهاد پرسپولیس روبرو شدم و آنها پول زیادی برای جذب من پرداخت می‌کردند اما به خاطر هواداران استقلال ماندم و هیچ وقت از این تصمیمی که گرفته‌ام پشیمان نیستم و لطف هواداران استقلال ثابت کرد بازیکنان تیمشان‌ را که با تعصب بودند را فراموش نکرده‌اند.

جباری تصریح کرد: استقلال در بازی با صنعت نفت آبادان نسبت به بازی‌های گذشته خود پیشرفت چشمگیری داشت و توانست سه امتیاز حساس را در خانه حریف به دست آورد.

وی تاکید کرد: متاسفانه به خاطر بسیاری از اتفاقاتی که در سال‌های اخیر برای استقلال رخ داده این تیم با مشکلات و حاشیه‌های زیادی روبرو شده و نتوانسته به مقام قهرمانی برسد. بسیاری از این حاشیه‌ها فنی نبوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی